Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

13 Μαΐου 2012

Βάσω Λασκαράκη: Αποκαλύπτει το μυστικό της σιλουέτας της! (σέξι φωτό)

Η 32 χρονη πρωταγωνίστρια της καθημερινής σειράς του Mega «Κλεμμένα Όνειρα» αποκαλύπτει στο "ΟΚ" τα διατροφικά της μυστικά, αλλά και πως κατάφερε με τη γυμναστική την εντυπωσιακή αλλαγή στο σώμα της...




Η όμορφη ηθοποιός μίλησε για τα κιλά που έχασε πρόσφατα άθελά της, και δείχνει τη μέθοδο σε όσες θέλουν να χάσουν κιλά εσκεμμένα. «Όλοι μού λένε ότι έχω αδυνατίσει, όμως στην πραγματικότητα έχω χάσει μόλις τρία κιλά, από 56 που ήμουν κατέβηκα στα 53. Το μυστικό μου; Η γυμναστική. Όσο και να προσέχεις τη διατροφή σου αν δεν γυμνάζεσαι δεν βλέπεις το αποτέλεσμα που περιμένεις. Με τη γυμναστική αλλάζει η σύσταση του σώματος. Ούτε εγώ το πίστευα, αλλά το είδα να συμβαίνει. Δεν είχα γυμναστεί ποτέ πριν, αλλά μου έγινε συνήθεια.

Βέβαια έχω και τον κατάλληλο άνθρωπο δίπλα μου ου ασχολείται μόνο με τις δικές μου ανάγκες και δυνατότητες. Είμαι τυχερή που έχω τον φίλο μου και με φροντίζει ιδιαιτέρως, ενώ μπορώ να ρυθμίζω και το πρόγραμμά μου, μια και κάνω personal training. Εννοείται ότι δεν χρειάζεται όλοι να έχουν τον δικό τους γυμναστή, αρκεί όμως να κάνουν κάτι», δηλώνει στο περιοδικό "ΟΚ!".

Η Βάσω παρά το καθημερινό απαιτητικό της πρόγραμμα φροντίζει να μαγειρεύει καθημερινά στο σπίτι - συζεί στο Χαλάνδρι με τον 30χρονο σύντροφό της Γιάννη Τσιμιτσέλη. «Στο σπίτι μαγειρεύω πάντα εγώ. Αποφεύγω τα τηγανητά και τα λιπαρά, αλλά γενικά δεν θα στερηθώ τίποτα. Δεν θα κάνω δηλαδή υπερβολές, ούτε θα θυσιάσω τη γεύση. Κρατάω ένα μέτρο».

Συνήθως όσοι ακολουθούν κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής έχουν ανάγκη από την υποστήριξη των δικών τους ανθρώπων για να είναι πειθαρχημένοι. Ωστόσο στην περίπτωση της Βάσως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. «Δεν χρειάστηκα καμία υποστήριξη ούτε από τον Γιάννη, ούτε από την οικογένειά ή τους φίλους μου. Αρχικά δεν μπήκα σε κάποιο αυστηρό πρόγραμμα, αλλά το κυριότερο, αν ήθελα να κάνω δίαιτα θα έκανα χωρίς να επηρεάζομαι από τους γύρω μου. Ε, τώρα αν καμία φορά με παρασύρουν να κάνω καμία παρασπονδία δεν χάθηκε και ο κόσμος. Δεν παώ για Μις Υφήλιος», καταλήγει γελώντας.



Πηγή...markos.tv



0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός