Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

5 Μαΐου 2012

Τι θέλει κάθε ζώδιο να προσέχουμε πάνω του;

♦ Είμαι Κριός: Προσέξτε την τόλμη μου, το θάρρος, τις καινοτομίες, τη δύναμη, τον περιπετειώδη χαρακτήρα μου …

 ♦ Είμαι Ταύρος: Προσέξτε τον αισθησιασμό μου, την όρεξη για ζωή, την επιμονή, την εφευρετικότητα, τη σταθερότητά μου … 



 
 ♦ Είμαι Δίδυμος: Προσέξτε την ευφυΐα μου, τον ορθολογισμό, την προσαρμοστικότητα, την ευελιξία, τα παιχνίδια του μυαλού που ξέρω να παίζω …

 ♦ Είμαι Καρκίνος: Προσέξτε πόσο φροντίζω τους άλλους, το οικογενειακό μου πνεύμα, τη διακόσμηση του σπιτιού, το μενού που ετοιμάζω, τον ηγετικό μου ρόλο στην οικογένεια…

 ♦ Είμαι Λέων: Προσέξτε τη δημιουργικότητά μου, τη γοητεία, την ένταση, την αυτοπεποίθηση, τη ζεστασιά, τη γενναιοδωρία, την προστατευτικότητά μου …

 ♦ Είμαι Παρθένος: Προσέξτε την προθυμία μου να σας βοηθώ, το καθαρό μου μυαλό, τον ενδιαφέρον μου για την υγεία, την οργανωτικότητα, την αγάπη μου για βελτίωση και πρόοδο…

 ♦ Είμαι Ζυγός: Προσέξτε πόσο συνεργάσιμος, ακριβοδίκαιος, γλυκός, υπεράνω και όμορφος είμαι …

 ♦ Είμαι Σκορπιός: Προσέξτε πόσο διεισδυτικός είμαι, πόσο ικανός να ανακαλύπτω, να διαφωτίζω και να ερευνώ τα πάντα γύρω μου…

 ♦ Είμαι Τοξότης: Προσέξτε το ανοικτό μου μυαλό, τις γνώσεις, τη γενναιοδωρία, την ανάγκη μου για ελευθερία, την αγάπη μου για τη φιλοσοφία και τα ταξίδια…

 ♦ Είμαι Αιγόκερως: Δείτε πόσο προσεκτικά φροντίζω να πηγαίνουν όλα ρολόι, πόσο βαθύς, φιλόδοξος και αφοσιωμένος είμαι, πόσο μ΄ενδιαφέρει η κοινωνική και επαγγελματική μου αποκατάσταση, και πόσο μαύρο χιούμορ έχω…

 ♦ Είμαι Υδροχόος: Προσέξτε τη διαφορετικότητά μου, την αγάπη μου στη μελέτη, τη φιλική μου διάθεση, τις επαφές μου με τον κόσμο, το πόσο στοχαστικό κι ελεύθερο πνεύμα είμαι …

 ♦ Είμαι Ιχθύς: Προσέξτε πόσο πεφωτισμένος, αβέβαιος, δεκτικός και φιλεύσπλαχνος είμαι…




Πηγή:in-fo-stires

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός