Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

5 Ιουνίου 2012

Ελ. Μελέτη: Πότε ένιωσε αχάριστη, άπληστη και κακό παιδί;

Πιο ειλικρινής και αποκαλυπτική από ποτέ ήταν η Ελεονώρα Μελέτη στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Psychologies». Η γνωστή παρουσιάστρια δε δίστασε να μιλήσει ανοιχτά για τα συναισθήματά της από τη στιγμή που ξεκίνησε να κάνει ψυχανάλυση.





«Όταν ξεκίνησα να κάνω ψυχανάλυση, έπιασα πάτο», ξεκίνησε η παρουσιάστρια και συνέχισε: «Πάγωσαν οι σχέσεις μου με τους γονείς μου, τους φίλους μου, τον σύντροφό μου. Πάγωσαν τα συναισθήματά μου, θύμωσα με πολύ κόσμο, ήθελα να εξαφανιστώ. Ένιωθα σαν να ήθελα να ξαναγεννηθώ, αλλά αυτή τη φορά όπως επιθυμούσα εγώ να είμαι. Αυτό μου συνέβη στο οκτάμηνο. Γιατί στην αρχή ακούς πράγματα που δεν τα δέχεσαι, δεν τα βλέπεις. Μετά όμως τους δίνεις προσοχή και όταν είσαι λίγο πιο έτοιμος το εξετάζεις. Το επαναπροσδιορίζεις, το ξανακοιτάς. Όταν αρχίζει λοιπόν και σου φαίνεται πιο οικείο, αρχίζεις και έχεις ξεσπάσματα. περνάς από θυμό, από απογοήτευση, από αμφισβήτηση. Και σιγά σιγά το αφομοιώνεις, συγχωρείς πλέον, αποδέχεσαι και ξεπερνάς».

Και πρόσθεσε: «Θύμωσα πραγματικά με τους γονείς μου. Θύμωσα πολύ. Ήμουν σε μια πολύ αντιφατική, επαναστατική και αρνητική φάση. Σαν να πέρναγα την εφηβεία που δεν είχα περάσει ποτέ. Ένιωσα ενοχές γι’ αυτό το συναίσθημά μου... Και με είπα και αχάριστη και άπληστη και κακό παιδί. Και ότι ο Θεός πρέπει να με τιμωρήσει για όλα αυτά που σκέπτομαι. Επέμεινα όμως. Ήθελα να αγαπάω τους γονείς μου-συνειδητά όμως πλέον. Με τα λάθη τους να τα δέχομαι».




πηγή
protothema.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός