Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

2 Δεκεμβρίου 2010

Σάκης Ρουβάς: «Με τρελαίνει η κόρη μου όταν μου λέει “σ΄αγαπώ, μπαμπάκα μου”».







Ο Σάκης Ρουβάς μίλησε στο περιοδικό «Nitro» για τη μεγάλη του αγάπη, που δεν είναι άλλη από την κόρη του. Τον φωνάζει και «Σάκη» και «μπαμπά», γιατί έχει ακούσει τους άλλους να τον φωνάζουν με το όνομά του. «Η κόρη μου ξυπνά κάθε πρωί στις 08:00, πίνει το γάλα της και είμαστε τυχεροί, επειδή μετά ξανακοιμάται κάνα μισάωρο και στη συνέχεια έρχεται και ζουζουνίζει στο κρεβάτι μας. Και σχεδόν κάθε βράδυ κάνουμε μαζί προσευχούλα και πάμε για ύπνο. Τελευταία με τρελαίνει, ειδικά όταν με πιάνει και μου λέει “σ΄ αγαπώ, μπαμπάκα μου”».


Επισημαίνει ότι τώρα ο προσωπικός του χρόνος είναι πιο σημαντικός: «Τώρα ξέρεις πότε τσατίζομαι, ας πούμε; Όταν έχω κανονίσει να γυρίσω για να είμαστε μαζί και τύχει κάτι και καθυστερήσω. Όπως προχθές, που έπρεπε να την πάω στο κολυμβητήριο, αλλά άργησα σ΄ ένα ραντεβού και δεν πρόλαβα».

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός