Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

6 Οκτωβρίου 2011

Τατιάνα Στεφανίδου: “Δεν είμαι ούτε τέλεια μάνα ούτε τέλεια σύζυγος”


Η Τατιάνα Στεφανίδου, συνομιλώντας με την Ελεονώρα Μελέτη, αναφέρθηκε και στην προσωπική της ζωή. Πιο συγκεκριμένα,

η παρουσιάστρια μίλησε για το γάμο της με τον Νίκο Ευαγγελάτο, αλλά… και για τα παιδιά τους.




Η ίδια έχει ενοχές γιατί δεν υπήρξε η τέλεια μητέρα και σύζυγος: «Με τρώει που δεν είμαι η τέλεια μάνα για να τρέξω εγώ στα εξωσχολικά και πηγαίνει η μητέρα μου, ούτε και η τέλεια σύζυγος που θα υποδέχομαι τον άντρα μου ήρεμη στο σπίτι και όχι με άγχος λόγω της θυελλώδους εβδομάδας που μπορεί να έχω περάσει στη δουλειά. Είμαι μια γυναίκα κουρασμένη».

Η Τατιάνα Στεφανίδου δίνει την εντύπωση πως είναι μια γυναίκα που φροντίζει τη σχέση της με τον σύζυγό της: «Ο Σεπτέμβριος είναι ο χειρότερος μήνας. Είμαι κακή μάνα, κακή σύζυγος. Τα κάνω όλα… σκατά!Μόλις μπει ο Οκτώβρης ηρεμώ. Και θα βγω έξω και θα κάνω και τις εκπληξούλες μου. Θα είμαι και πιο τρυφερή και πιο σέξι». Τι εκπλήξεις όμως κάνει στον Νίκο Ευαγγελάτο; «Οι ωραίες εκπλήξεις που κάνεις στον άλλον είναι αυτές που δεν λέγονται δημόσια. Αυτές που είναι για μεταξύ μας».

Πριν από λίγες μέρες παραδέχτηκε πως έχει κοιτάξει το κινητό του συζύγου της: «Από την τηλεόραση το έμαθε!» είπε αφοπλιστικά στην Ελεονώρα. Φοβάται όμως πως με αυτή τη συμπεριφορά κάνει κακό στον εαυτό της; «Μου έχει περάσει από το μυαλό, αλλά δεν είναι κάτι που το κάνω συνέχεια. Το έχω κάνει όμως περισσότερες από μια φορές. Ο Νίκος είναι πολύ κύριος και δεν μου έχει δώσει δικαιώματα ποτέ. Και με απλά πράγματα, δεν λέω για τα χοντρά. Είναι πολύ προσεκτικός». «Μήπως όμως σε φοβάται;» ήταν η επόμενη ερώτηση της Ελεονώρας: «Όχι, γιατί αυτός ήταν από την αρχή της σχέσης το ισχυρό στοιχείο. Κι εκείνος έχει βάλει τους κανόνες και τους όρους. Έτσι όπως κινήθηκε εκείνος, έτσι πορεύτηκα κιόλας».

Η οικοδέσποινα του «Μίλα» εξομολογήθηκε πως έχει περάσει πολλές φορές κρίση η σχέση τους: «Είμαστε μαζί 13,5 χρόνια. Την κρίση τη χειρίζομαι μόνο εγώ. Αυτός είναι ο όρος στη σχέση. Εγώ, δηλαδή, πρέπει να κάνω την επαναπροσέγγιση. Όταν θα γίνει ο κακός χαμός, αν δεν του μιλήσω εγώ, δεν πρόκειται να μου μιλήσει ποτέ». Την ίδια, αυτή η συμπεριφορά του την ενοχλεί πολύ: «Σκάω! Αλλά χρόνια τώρα ακολουθώ αυτό. Πάρα από χαρακτήρα είμαι πολύ εγωίστρια, θα πάω εγώ να του μιλήσω».

Τι θαυμάζει όμως σε εκείνον; «Το χαρακτηριστικό του είναι ότι άντρας με όλη τη σημασία. Το οποίο είναι δυσεύρετο πια. Είναι ο άνθρωπος που μπορείς να στηριχθείς και να ακουμπήσεις πάνω του. Από την πρώτη στιγμή της σχέσης ήξερα πως ο Νίκος θα τα καταφέρει. Είναι άντρας για οικογένεια, άντρας που σε προστατεύει». Θα τον συγχωρούσε αν εκείνος την απατούσε; «Αρχικά δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα. Μάλλον θα αρρώσταινα. Επειδή όμως είναι δυνατό στο συναίσθημα, δεν ήξερα αν θα μπορούσα να το ελέγξω. Αν το έλεγχα, το πρόβλημα θα ήταν να μπορέσω αυτό να το ξεχάσω».

Τέλος, αποκάλυψε πως αν δεν είχε ήδη τρία παιδιά στην οικογένεια, θα έκανε και τρίτο παιδί η ίδια, ενώ εκμυστηρεύτηκε πως δεν έχει κρατήσει καμία επαφή με τις παλιότερες σχέσεις της.



www.mychannel.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός