Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

25 Φεβρουαρίου 2011

H Cameron Diaz λατρεύει να βλέπει πορνό!!!

Η ηθοποιός της ταινίας "Άγγελοι του Τσάρλι" - που αυτήν την περίοδο βγαίνει με τον παίκτη του μπέιζμπολ Alex Rodriguez - αγαπά να βλέπει ερωτικά βίντεο στα δωμάτια των ξενοδοχείων που διαμένει, και είναι ιδιαίτερα ευτυχής για τη του διακριτικότητα του προσωπικού, αφού κανείς δεν έχει μάθει ποτέ ότι έχει καταβάλει χρήματα για να τα δείτε.


Είπε: «Λατρεύω το πορνό! Ξέρεις τι μου αρέσει στα ξενοδοχεία; Μου αρέσει το πόσο διακριτικά είναι.

"Μου αρέσει που σας δίνουν πάντα αυτό το μικρό πράγμα στο κάτω μέρος -". Το Δωμάτιό σας θα χρεωθεί σαν ένα κανονικό δωμάτιο, δεν θα χρησιμοποιηθούν ταμπέλες " Είναι υπέροχοι. "

Δεν είναι η πρώτη φορά που η 38χρονη ηθοποιός - ο οποίος κατά καιρούς έβγαινε ραντεβού με τον τραγουδιστή Justin Timberlake και τον ηθοποιό Ματ Ντίλον - αποκάλυψε την αγάπη της για σεξ.

Πέρυσι, αποκάλυψε ότι θα «πάντα θα ταξιδεύω για ‘’έρωτα’’" Πρέπει να γίνει έτσι. Το απαιτεί ο τρόπος ζωής

Είπε: «Δεν μπορώ καν να μετρήσω πόσες φορές έχω πάρει σε ένα αεροπλάνο για την αγάπη.

«Δεν είναι ασυνήθιστο σε αυτόν τον χώρο - Ο τρόπο ζωής μου απαιτεί να ταξιδεύω σε αυτούς. Ο Cameron έχει επίσης ισχυριστεί ότι προσελκύεται από «αρχέγονους» άνδρες και της αρέσει κ να στηρίζεται στους ώμους τους..

Είπε: «Είμαι σε αρχέγονο ζωώδες επίπεδο, Είσαι άνδρας και είμαι γυναίκα. Δεν έχει ο καθένας να μου δώσει το σωστό είδος που μου ταιριάζει."Αγαπώ τη σωματική επαφή. Πρέπει να αφφίζω και να αγγίζομαι από τον εραστή μου. Δεν είναι προαιρετικό."


mtvgreece.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός