Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

17 Ιανουαρίου 2013

Το γράμμα ειλικρινείας ενός φοιτητή έγινε το καλύτερο βιογραφικό!

Ένας φοιτητής αμερικάνικου πανεπιστημίου βρήκε έναν ασυνήθιστο τρόπο για να διεκδικήσει μια θέση εργασίας στην Wall Street!Αντί λοιπόν να αποστείλει βιογραφικό που είναι κοινότυπο, γράφοντας μέσα τις σπουδές του και διαφόρους εξεζητημένους τίτλους εργασιών που έχει κάνει στο παρελθόν έτσι ώστε να είναι ένας ενδιαφέρον υποψήφιος για την θέση εργασίας , αποφάσισε να στείλει ένα γράμμα ειλικρίνειας προς την Wall Street.


Το γράμμα του φοιτητή για το οποίο μιλάει όλη η Wall Street το δημοσίευσε το Business Insider.
«Το όνομα μου είναι ΧΧΧ και είμαι φοιτητής σε τμήμα Οικονομικών επιστημών. Γνωριστήκαμε πριν από δυο καλοκαίρια σε μια κοινωνική εκδήλωση και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που διαθέσατε το χρόνο να μου μιλήσετε εκείνο το βράδυ.
Ο λόγος που σας γράφω είναι γιατί ενδιαφέρομαι για θέση μαθητευόμενου στο γραφείο σας. Γνωρίζω ότι είναι εντελώς ασυνήθιστο να δώσετε μια τέτοια θέση σε φοιτητές από μέτρια πανεπιστήμια, όπως το δικό μου, αλλά ελπίζω να κάνετε μια εξαίρεση.

Με ενδιαφέρει πολύ ο τομέας των χρηματοοικονομικών και θα ήθελα πολύ να μάθω περισσότερα για αυτόν από εσάς. Δεν έχω κανένα ηθικό ενδοιασμό να τρέξω να σας φέρω καφέ, να σας γυαλίσω τα παπούτσια ή να δουλέψω σχεδόν τσάμπα. Για να είμαι ειλικρινής το μόνο που με νοιάζει είναι να μάθω όσο περισσότερα μπορώ.
Δεν θα σας πω πως οι ικανότητες που έχω εναρμονίζονται τέλεια με αυτά που απαιτεί η δουλειά. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδιαίτερες ικανότητες, ούτε εκκεντρικότητες στον χαρακτήρα (π.χ. τελειομανία) που μπορούν να σας φανούν χρήσιμες. Αυτό πουν όντως διαθέτω είναι πολύ υψηλή βαθμολογία και την διάθεση να δουλέψω σκληρά για εσάς».



 Πηγή... ysterografa.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός