Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

22 Ιανουαρίου 2013

Το τραγούδι φοιτητών για την εξεταστική! ( Παραμυθιάζομαι... ξέρω πολύ καλά έχω κοπεί)

Το ''Παραμυθιάζομαι'' του Παντελίδη σίγουρα το έχετε ακούσει..
Ε , λοιπόν , δύο φοιτητές αποφάσισαν να κάνουν μία τρομερή διασκευή του τραγουδιού , που να σχετίζεται με τι άλλο..με την εξεταστική!Πολύ καλό παιδιά..Μπράβο! (εκφράζει πάρα πολλούς νομίζω...)Στιχουργική επιμέλεια:Θανάσης Μπάμπας , Μουσική επιμέλεια:Μιχάλης Καραγκούνης

Δείτε το...


Από που να αρχίσω
νιώθω πιο αδιάβαστος από ποτέ
δεν θα σου το δείξω,
μα δεν ήμουν έτσι εγώ κάποτε,
να διαβάσω έτσι πως,
το βιβλίο μου Θεός,και μπαινοβγαίνουν οι σελίδες στο μυαλό μου,
πως να βγει ο τόμος αυτός.
θυμάμαι κάποια SOS ετοιμάσου όμως για Σεπτέμβριο μαζί μου
Παραμυθιάζομαι,ξέρω πολύ καλά έχω κοπεί ,
και ούτε που νοιάζονται,που εγώ διάβαζα ως το πρωί,
Παραμυθιάζομαι ,αν όμως ακόμα ελπίζεις και συ
Από που να αρχίσω,
πρέπει να διαβάσω όσο ποτέ,
δεν θα σου το δείξω ,χάνομαι στον ύπνο μου θέλω καφέ
να διαβάσω έτσι πως,ο ύπνος είναι γλυκός και μπαινοβγαίνουν οι σελίδες στα όνειρα μου
πως διαβάζω άυπνος,θυμάμαι κάποια SOS ετοιμάσου όμως για Σεπτέμβριο μαζί μου
Παραμυθιάζομαι...



  Πηγή..frappedoupoli.

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός