Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΚΟΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ LIVE...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΦΩΝΕΣ .!
-
Ακολουθώντας τέσσερις απλές αλλά εξαιρετικά χρήσιμες οδηγίες, μπορείτε μόνοι σας να διατηρήσετε την ομαλή λειτουργία του υπολογιστή σας ...
-
Φωτογραφίες από τα «κρεμαστά» μοναστήρια του κόσμου, ανάμεσά τους και τα Μετέωρα Όταν θέλει κάποιος να προσευχηθεί βοηθά να βρει ένα μ...
-
Όταν οι αρχιτέκτονες έχουν κέφια δημιουργούν κτίρια αριστουργήματα. Πάρε μια γεύση…
-
Ξεχάστε την ιστορία με την επίσκεψη της κοκκινοσκουφίτσας στη γιαγιά και τον κακό λύκο. Οι διάσημες star έχουν κάνει ανατροπή στο σενάριο κ...
-
Για να παρακολουθήσει κάποιος τα ελληνοτουρκικά,ένα γλωσσάρι διπλωματικών και στρατιωτικών όρων είναι απαραίτητο.Το αλφαβητάρι που ακολ...
-
Σε μια λιτή τελετή, το μεσημέρι της Τρίτης, σχεδόν ένα μήνα πριν στρωθεί το κόκκινο χαλί στο Kodak Theatre του Λος Άντζελες, η Αμερικανική...
-
Νόμος του κράτους θα πρέπει να θεωρείται πλέον ο Νόμος πλαίσιο ο οποίος ψηφίστηκε από τη Βουλή.Το νομοσχέδιο προβλέπει με ακρίβεια το πότε ...
Blog Archive
- 2017 (5)
- 2016 (33)
- 2015 (134)
- 2014 (406)
- 2013 (498)
- 2012 (1379)
-
2011
(2053)
- Δεκεμβρίου(184)
- Νοεμβρίου(187)
- Οκτωβρίου(235)
- Σεπτεμβρίου(214)
- Αυγούστου(132)
- Ιουλίου(130)
- Ιουνίου(98)
- Μαΐου(105)
- Απριλίου(121)
-
Μαρτίου(166)
- Νέο Λύκειο! Δύο κατευθύνσεις στη β' τάξη, τρεις στ...
- Η «σφραγίδα του facebook» είναι εδώ!
- Σόκ! | Στο Λύκειο υποχρεωτικό μάθημα τα θρησκευτ...
- Οι άντρες δεν ακολουθούν τις οδηγίες, ακόμα και αν...
- Kρόκος και τζίνσενγκ, τα κατ’ εξοχήν αφροδισιακά
- Μωρό δελφίνι διασώθηκε από χωράφι ρυζιού
- Δεν θα ξαναλλάξουν την ώρα οι Ρώσοι
- Η έλλειψη ύπνου οδηγεί στο ρίσκο και στην παράλογη...
- Το Twitter μπαίνει στο κοινοβούλιο!
- Ανακύκλωση σουτιέν προωθεί γνωστή αλυσίδα εσωρούχων
- Χημική ουσία στον εγκέφαλο φέρεται να επηρεάζει τι...
- Θήκες-ασπίδα κατά της ακτινοβολίας των κινητών !!!
- Τα γαρύφαλλα του Σφακιανάκη την έστειλαν στο νοσοκ...
- Κάντε βόλτα σε φανταστικούς χώρους τέχνης μέσα από...
- Ποια είναι η πραγματική ηλικία της Ευγενίας Μανωλί...
- Για πρώτη φορά δημιουργήθηκε σπέρμα στο εργαστήριο
- Τα 10 πιο άσχημα πράγματα που έχετε δει !!!
- Φουκουσίμα: Υψηλά επίπεδα ραδιενέργειας στον αντιδ...
- Η εκκλησία... παχαίνει!
- Μην ξεχάσετε την αλλαγή της ώρας !!!
- Πώς θα του την πέσεις χωρίς να γίνεις ρόμπα !!!
- Γιατί οι γυναίκες πηγαίνουν 2-2 στις τουαλέτες ???
- Διάσημοι που τα παράτησαν !!!
- Σάββατο 26/3/2011 | Ώρα της Γης 2011 !!!
- Διαβάστε ! | Ποια είναι η καθημερινή προσευχή το...
- Σοκ ! 50 λίτρα βενζίνης στο αμάξι = 50 ευρώ στο κ...
- Παρουσιαστής οπλισμένος σε κανάλι της Λιβύης για ν...
- Ζωή και... κότα σε πολυτελές «ξενοδοχείο»
- Έμαθε μέσω facebook ότι ο σύζυγός της... παντρεύετ...
- Ονόμασαν το ψάρι τους... Χίτλερ
- Κυκλοφόρησε ο Firefox 4!
- Είναι 3 ετών και ζυγίζει 57 κιλά!
- Greenpeace: Οι «προβληματικοί» πυρηνικοί αντιδραστ...
- Πόσο κοστίζουν τα προσωπικά δεδομένα ενός χρήστη;
- Ροζ …ακρίδες! Τι κάνει η φύση
- Ένα κανονικό ποδήλατο... τυπώθηκε από εκτυπωτή!
- Θύμα απάτης και η Έλλη Κοκκίνου!
- Ο Αντώνης Ρέμος "καρφώνει" τη Ζέτα Μακρυπούλια
- 50% πιο ..."πράσινα" τα νέα προϊόντα της HP !!!
- .XXX το νέο domain για τα πορνογραφικά sites!
- Κίνδυνοι της ραδιενέργειας και τρόποι προστασίας
- Ακύρωσε το party της εξαιτίας του Facebook!
- Ο σωστός τρόπος να ζητήσεις ραντεβού σε μια γυναίκα
- Το προϊόν της χιλιετίας! Κοιλιακοί-φέτες σε χρόνο…...
- Το πληκτρολόγιο του facebook
- Απίστευτο | Ζωγραφική και με τα δύο χέρια ταυτό...
- Απίστευτο! Διαβασέ το γρήγορα!
- Tι εννοούν οι άντρες όταν μιλάνε !!!
- Απίστευτη φάρσα | Φιλώντας έναν πίθηκο !!!
- Απίστευτο | Φωτογράφισε το πέος του για θαυμάστρι...
- Απόψε η πιο μεγάλη πανσέληνος από το 1993
- ΗΠΑ: περισσότεροι ενημερώνονται από το internet πα...
- Η Apple χάνει τον αγώνα ταχύτητος από την Google
- Το κάπνισμα του πατέρα αυξάνει τον κίνδυνο για το ...
- 315 εκατ. ευρώ έβγαλε η Όπρα σε ένα χρόνο
- Βελτιώνεται η ποιότητα των βίντεο στο Youtube!
- Test Προσωπικότητας Dalai Lama | Test με 4 απλ...
- ΑΕΙ- Πατρών ζητά 50% μείωση εισακτέων! Γενικά ...
- Τι σου κάνει το photoshop......
- Πώς να τρομάξετε μέχρι θανάτου τον γείτονα σας
- Αποτυχημένο το κέρινο ομοίωμα του Justin Bieber
- Έτοιμοι; Την Κυριακή χορεύουμε!
- Χρεώνει 1 δολάριο όποιον θέλει να δει το φρούτο της!
- Φωτοβολταϊκό σταθμό στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού ...
- Έτοιμος για κατέβασμα ο Internet Explorer 9!
- Η μετρημένη κατανάλωση αλκοόλ καταπολεμά άνοια - Α...
- Πως το “τσουνάμι” χτύπησε το iPad
- Τα ωμέγα-3 μειώνουν τον κίνδυνο τύφλωσης
- Προσοχή! Η γυναικεία τσάντα κάνει κακό στην υγεία!
- Φίδι δάγκωσε στο στήθος μοντέλο και πέθανε – Δείτε...
- Ιαπώνια | Το πρίν και το μετά από το τσουνάμι, ...
- Έρχεται η μπαταρία που θα «ξεχνάτε» να φορτίσετε!
- Λαχανόκηπος στη στέγη σούπερ μάρκετ
- Έδωσε 900$ για μία θέση στην ουρά του iPad 2!
- Οι άνθρωποι γερνάνε σαν τους πίθηκους
- Ήρθε η εκκλησιαστική εκδοχή του Facebook!
- Γλυπτά από… τηλεφωνικούς καταλόγους!
- Η στέρηση του ύπνου κάνει τους ανθρώπους παράλογα ...
- Τα σχέδια του iPhone 5!
- Εγκαταλείπουν την ανακύκλωση οι Ελβετοί
- Η Lady Gaga συγκεντρώνει χρήματα για τους Ιάπωνες
- Πώς να ξεχωρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα !!!
- Madonna | Δεν θέλει τα παιδιά της να βλέπουν τη...
- Τα 10 μυστικά του Facebook
- H ΥouTube αυξάνει το προσωπικό της κατά 30%
- Μετατοπίστηκε o άξονας της γης από τον σεισμό στην...
- Απαρηγόρητη η Madonna !!
- Απίστευτο ...Δείτε τι έκανε επειδή δεν είχε αλυσίδ...
- Ώρα της Γης 2011
- Αντριάνα Σκλεναρίκοβα | "Με τον Κριστιάν η συμβί...
- Φωτοβολταϊκά: στις 2.770 οι αιτήσεις των αγροτών
- Γάμος στους -30 βαθμός κελσίου!
- Η πιο δημοφιλής συσκευή στον κόσμο!
- Έχει 82 φορές την Julia Roberts στο κορμί του!
- Βιβλική καταστροφή στην Ιαπωνία
- Η VW και το… πάρκινγκ του μέλλοντος!
- Ιδού οι πιο πλούσιοι άνθρωποι στον κόσμο
- To τηλέφωνο του επόμενου δισεκατομμυρίου ανθρώπων
- Δηλητήριο αράχνης αντί για Viagra;
- Καθηγητής έκανε ζωντανό “μάθημα” οργασμού!
- Φεβρουαρίου(222)
- Ιανουαρίου(259)
- 2010 (567)
Γίνε αναγνώστης μας!
10 Μαρτίου 2011
Οι Ελληνες όλο και πιο ευαίσθητοι... περιβαλλοντικά
10:30 π.μ. | Αναρτήθηκε από
John |
Επεξεργασία ανάρτησης
Αυξανόμενη βαίνει η περιβαλλοντική ευαισθησία και συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών και εκδηλώνεται με ενέργειες όπως η ανακύκλωση, συμμετοχή σε οργανωμένες δράσεις και αλλαγές στην προσωπική συμπεριφορά για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από έρευνα που πραγματοποίησε σε πανελλαδικό δείγμα 706 καταναλωτών το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με τίτλο "Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης".
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η περιβαλλοντική ευαισθησία των Ελλήνων καταναλωτών βαίνει αυξανόμενη καθώς ποσοστό 78,5% δηλώνει ευαισθητοποιημένο σε θέματα περιβάλλοντος.
Πράσινα προϊόντα επιλέγουν οι καταναλωτές
Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της μελέτης οι καταναλωτές επιλέγουν σε ποσοστό 68% να αγοράζουν προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.
Στα βιολογικά προϊόντα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι καταναλωτές τα αγοράζουν κυρίως από τα σούπερ μάρκετ (ποσοστό 55%) ενώ ο λόγος που τα προτιμούν από τα μη βιολογικά είναι ότι είναι πιο υγιεινά (ποσοστό 80%) ενώ από τα σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές αγοράζουν και τα φιλικά προς το περιβάλλον απορρυπαντικά (ποσοστό 96,3%) κυρίως λόγω των προσωπικών τους ανησυχιών για την προστασία του περιβάλλοντος (ποσοστό 77,8%).
Η περιβαλλοντική ευαισθησία των καταναλωτών αποτυπώνεται και στην αγοραστική συμπεριφορά τους
Χαρακτηριστικά το 2010 ποσοστό 44,8% των ερωτηθέντων υποστηρίζει ότι αγοράζει προϊόντα τα οποία επιστρέφουν μέρος των εσόδων τους σε ενέργειες προστασίας του περιβάλλοντος ενώ την ίδια στιγμή, το 52,3% αλλάζει τη μάρκα του προϊόντος για να αγοράσει ένα νέο φιλικό προς το περιβάλλον προϊόν και το 40,9% πληρώνει υψηλότερη τιμή για να αγοράσει μια φιλική προς το περιβάλλον μάρκα.
Ενέργειες ανακύκλωσης από καταναλωτές
Ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα της έρευνας που σχετίζονται με τη συμμετοχή των καταναλωτών σε ενέργειες ανακύκλωσης καθώς το 86,5% των ερωτηθέντων το 2010 δήλωσε ότι ανακυκλώνει διάφορα υλικά, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 82,1%.
Οι καταναλωτές συμμετέχουν και σε άλλες δράσεις με σκοπό την εξοικονόμηση της ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος
Για παράδειγμα κλείνει τα φώτα όταν βγει από έναν χώρο/δωμάτιο, προσπαθεί να μειώσει το νερό που καταναλώνει, κλείνει κανονικά τις συσκευές αποφεύγοντας το stand-by, χρησιμοποιεί δημόσια μέσα μετακίνησης, πραγματοποιεί φιλική προς το περιβάλλον οδήγηση και αντικαθιστά την πλαστική σακούλα με βιοδιασπώμενη ή πολλαπλών χρήσεων για τις αγορές του.
Καταναλωτές και Πράσινη Ανάπτυξη
Αυξημένα επίπεδα γνώσης της Πράσινης Ανάπτυξης εκδηλώνουν οι καταναλωτές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς ποσοστό 63,7% δηλώνει ότι γνωρίζει τι είναι η Πράσινη Ανάπτυξη.
Ως κύρια χαρακτηριστικά της αναφέρουν, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, την οικονομία χαμηλών εκπομπών ρύπων και τις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον.
Το ποσοστό 26,6% των ερωτώμενων δήλωσε άλλα χαρακτηριστικά όπως: δεντροφύτευση και αναδάσωση, ενημέρωση πολιτών, ανάπτυξη πράσινων προϊόντων από επιχειρήσεις, ανακύκλωση, δημιουργία ενεργειακών κτιρίων και οικολογική συνείδηση.
Οι καταναλωτές δήλωσαν ότι γνωρίζουν τους τρόπους που μπορεί μια επιχείρηση να συνεισφέρει στην προστασία του περιβάλλοντος στους οποίους περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η μείωση εκπομπής ρύπων, η μείωση τοξικών αποβλήτων, η χρήση ανακυκλώσιμων υλικών, η εξοικονόμηση ενέργειας και νερού, η ανάπτυξη οικολογικών προϊόντων κ.ά.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από έρευνα που πραγματοποίησε σε πανελλαδικό δείγμα 706 καταναλωτών το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με τίτλο "Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης".
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η περιβαλλοντική ευαισθησία των Ελλήνων καταναλωτών βαίνει αυξανόμενη καθώς ποσοστό 78,5% δηλώνει ευαισθητοποιημένο σε θέματα περιβάλλοντος.
Πράσινα προϊόντα επιλέγουν οι καταναλωτές
Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της μελέτης οι καταναλωτές επιλέγουν σε ποσοστό 68% να αγοράζουν προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.
Στα βιολογικά προϊόντα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι καταναλωτές τα αγοράζουν κυρίως από τα σούπερ μάρκετ (ποσοστό 55%) ενώ ο λόγος που τα προτιμούν από τα μη βιολογικά είναι ότι είναι πιο υγιεινά (ποσοστό 80%) ενώ από τα σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές αγοράζουν και τα φιλικά προς το περιβάλλον απορρυπαντικά (ποσοστό 96,3%) κυρίως λόγω των προσωπικών τους ανησυχιών για την προστασία του περιβάλλοντος (ποσοστό 77,8%).
Η περιβαλλοντική ευαισθησία των καταναλωτών αποτυπώνεται και στην αγοραστική συμπεριφορά τους
Χαρακτηριστικά το 2010 ποσοστό 44,8% των ερωτηθέντων υποστηρίζει ότι αγοράζει προϊόντα τα οποία επιστρέφουν μέρος των εσόδων τους σε ενέργειες προστασίας του περιβάλλοντος ενώ την ίδια στιγμή, το 52,3% αλλάζει τη μάρκα του προϊόντος για να αγοράσει ένα νέο φιλικό προς το περιβάλλον προϊόν και το 40,9% πληρώνει υψηλότερη τιμή για να αγοράσει μια φιλική προς το περιβάλλον μάρκα.
Ενέργειες ανακύκλωσης από καταναλωτές
Ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα της έρευνας που σχετίζονται με τη συμμετοχή των καταναλωτών σε ενέργειες ανακύκλωσης καθώς το 86,5% των ερωτηθέντων το 2010 δήλωσε ότι ανακυκλώνει διάφορα υλικά, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 82,1%.
Οι καταναλωτές συμμετέχουν και σε άλλες δράσεις με σκοπό την εξοικονόμηση της ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος
Για παράδειγμα κλείνει τα φώτα όταν βγει από έναν χώρο/δωμάτιο, προσπαθεί να μειώσει το νερό που καταναλώνει, κλείνει κανονικά τις συσκευές αποφεύγοντας το stand-by, χρησιμοποιεί δημόσια μέσα μετακίνησης, πραγματοποιεί φιλική προς το περιβάλλον οδήγηση και αντικαθιστά την πλαστική σακούλα με βιοδιασπώμενη ή πολλαπλών χρήσεων για τις αγορές του.
Καταναλωτές και Πράσινη Ανάπτυξη
Αυξημένα επίπεδα γνώσης της Πράσινης Ανάπτυξης εκδηλώνουν οι καταναλωτές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς ποσοστό 63,7% δηλώνει ότι γνωρίζει τι είναι η Πράσινη Ανάπτυξη.
Ως κύρια χαρακτηριστικά της αναφέρουν, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, την οικονομία χαμηλών εκπομπών ρύπων και τις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον.
Το ποσοστό 26,6% των ερωτώμενων δήλωσε άλλα χαρακτηριστικά όπως: δεντροφύτευση και αναδάσωση, ενημέρωση πολιτών, ανάπτυξη πράσινων προϊόντων από επιχειρήσεις, ανακύκλωση, δημιουργία ενεργειακών κτιρίων και οικολογική συνείδηση.
Οι καταναλωτές δήλωσαν ότι γνωρίζουν τους τρόπους που μπορεί μια επιχείρηση να συνεισφέρει στην προστασία του περιβάλλοντος στους οποίους περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η μείωση εκπομπής ρύπων, η μείωση τοξικών αποβλήτων, η χρήση ανακυκλώσιμων υλικών, η εξοικονόμηση ενέργειας και νερού, η ανάπτυξη οικολογικών προϊόντων κ.ά.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
adsense
Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου