Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

30 Δεκεμβρίου 2011

Τα πιο αστεία status που διαβάσαμε !!!



Όλοι λίγο πολύ έχουμε προφίλ στο facebook !!!


Είμαστε πολύ περήφανοι λοιπόν, και γι' αυτό συγκεντρώσαμε 
τα 1‎0 πράγματα που μας δίδαξε το facebook 
καθώς και τα πιο αστεία status που έχουμε διαβάσει κατά καιρούς:  



1) Να βγάζω photo τον εαυτό μου γυμνό και να σφίγγομαι όσο μπορώ για να φαίνομαι τούμπανο, με τον φόβο μη μου ξεφύγει καμία από το ζόρι και θολώσει η κάμερα!
2) Να βγάζω photos επάνω στον νιπτήρα από τις τουαλέτες σε όλα τα μαγαζιά.
3) Να σουφρώνω τα χείλια μου σε όλες τις φωτογραφίες σαν "τσιπούρα" , Ροφός ή ότι άλλο προτιμάτε τελος πάντων !

4) Να έχω φτάσει στο σημείο κάθε φόρα που κλάνω να το κάνω δημοσίευση, και tag τα άτομα που την "μύρισαν"...Λέεεεμε τώρα... Οι κυρίες ας κλείσουν τα αυτάκια τους, με το μπαρδόν κοπελιές !
5) Να ψάχνω σαν τρελός κάθε καινούριο quiz που βγαίνει για να απαντήσωγια να μαθω τι θα μου πει "η τράπουλα της Λενιώς", "αν ήμουν ζώο τι θα ήμουν", "ποιος σε σκέφτεται" και χίλιες δυο άλλες βλακίες !
6) Να κάνω like από ένα απλό "καλημέρα" , μέχρι το "βαριέμαι", ή το " ο.Ο"...ή ακόμα και το "....".
7) Να έχω 1946 "φίλους" στο fb, και παρόλα αυτά να κοντευουν τα μάτια μου να πάρουν τετράγωνο σχήμα, και ο κ...΄λος μου να παίρνει το σχήμα της καρέκλας μου.
8) Να μου στέλνει ο αδερφός μου από το δίπλα δωμάτιο στο chat για να με στείλει για αγγαρεία.
9) Να αλλάζω την photo στο προφίλ μου πιο συχνά από τις μπλούζες μου.
10) Ότι ο πραγματικός κόσμος δεν είναι εκεί έξω...
 
Αστεία status ποτ έχουμε διαβάσει κατά καιρούς στο FB :

  • Στόλισα το σπίτι οικονομικά: Έντυσα τον παππού στα ερυθρόλευκα, του είπα και πόσο του έκοψαν από τη σύνταξη και του άναψαν τα λαμπάκια...Άντε, και του χρόνου!!!
  • O Θεός δημιούργησε μόνο την ζωή. Όλα τα υπόλοιπα είναι made in China...
  • Δε γυρίζει τσόντα η Τζούλια με την τρόικα ντυμένη αρχαία Ελληνίδα ?τι δυο τι τρεις!κι αντι για σαμπάνια να χρησιμοποιήσουν ουζάκι να κάνουμε κ greek tourism andvertising! (6_6)
  • Πάει ένας οπαδός του Παναθηναϊκού σε ένα Video Club. Λέει στην κοπέλα:
- Συγγνώμη, υπάρχει η κασέτα "Παναθηναϊκός Πρωταθλητής"; 
Και η κοπέλα απαντά: 
- Κοιτάξτε εκεί αριστερά, στην Επιστημονική Φαντασία.
  • Οι Δέκα Εντολές του τεμπέλη:1. Ζούμε για να αναπαυόμαστε. 2. Αγάπα το κρεβάτι σου. Είναι ο Ναός σου. 3. Αν δεις κάποιον να ξεκουράζεται, βοήθησέ τον. 4. Ξεκουράσου όλη την ημέρα, για να κοιμηθείς καλύτερα τη νύχτα. 5. Η δουλειά είναι ιερή. Μη την αγγίζεις. 6. Μη κάνεις τίποτα αύριο, αν μπορείς να το κάνεις μεθαύριο. Τις άλλες 4 βαριέμαι να τις γράψω...
  • Tι σημαίνουν τα αρχικά Ο.Α.Ε.Δ.;
    Όταν Αποτύχεις Έλα Δω ...

  • ΦΟΙΤΗΤΗΣ:(o) ουσιαστικό, κάποιος που περιφέρεται άσκοπα ή ζει εις βάρος των άλλων. Συνεχώς κοιμάται και αν τύχει να ξυπνήσει κάνει συνεχώς τράκα καφέ, τσιγάρα και καμιά τυρόπιτα.
  • Δημοτικό: πάμε για παγωτό?Θα ρωτήσω την μαμά μου και θα σου πω.Γυμνάσιο:Πάμε για καφέ?ΜΕΣΑΑΑΑ,αλλά νωρίς σπίτι..Λύκειο:πάμε για ποτό?αμε...αλλά το πολύ μέχρι της 5.Φοιτητές:-θα βγούμε??-Πάλι???κάτσε να λιώσουμε λίγο.
  • Αγαπητοί γονείς: Η Τζασμίν τα είχε με ένα βρώμικο άστεγο παιδί που το έλεγαν Αλαντίν. Η Χιονάτη έμενε στο ίδιο σπίτι με 7 άντρες. Ο Πινόκιο ήταν ψεύτης. Ο Ρομπέν των Δασών ήταν κλέφτης. Ο Ταρζάν γυρνούσε χωρίς ρούχα. Ένας περαστικός φίλησε την ωραία κοιμωμένη και αυτή τον παντρεύτηκε. Η Σταχτοπούτα βγήκε κρυφά το βράδυ για να πάει σε πάρτυ. Δεν μπορείτε να κατηγορείτε εμάς. Μας μαθαίνετε να επαναστατούμε από παιδιά ακόμη.

     

     

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός