Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

24 Ιανουαρίου 2015

ΓΕΛΙΟ..ΜΙΚΡΑ.. ΑΝΕΚΔΟΤΑ ..!


Σεξ κάνεις με σβηστο φως ή με ανοιχτό?
- Με ανοιχτό ρε!! Φοβάμαι μόνος στο σκοτάδι....






 Τα τρία πράγματα που μπορούν να κάνουν ευτυχισμένη μια γυναίκα:
1. Σ' αγαπώ!
2. 50% έκπτωση
3. Αδυνάτισες!

-Μαμα...γιατι ο μπαμπας ειναι καραφλός?
-Γιατι εχει πολυ μυαλο και σκεφτεται πολυ παιδι μου.
-Μαμα ..γιατι εσυ εχεις πολλά μαλλιά?
-Σκασε και τρώγε...

- Μαμά, τι κάνει ο πελαργός αφού φέρει το μωρό και μετά;;
- Κάθεται στον καναπέ, πίνει μπύρες και
βλέπει champions league κλάνοντας... παιδί μου!

- Μωρό μου τι θα μου πάρεις για τα γενέθλια μου;
- Την βλέπεις την μαύρη πόρσε απέναντι;;
- Αχ ναι!
- Ενα πριτι κολάν στο ίδιο χρώμα!!!

Λέει η ξανθιά....
"Σήμερα έκανα τεστ IQ.
Ευτυχώς βγήκε αρνητικό...!!!


Γιατί τέτοια μούτρα;
- Πέρασα τα σήματα
- Και δε χαίρεσαι;
- Ήταν και τα τρία STOP….

 Είναι μία φοιτήτρια και θέλει cyber sex .βρίσκει έναν φοιτητή ιατρικής .του λέει
-θες να κάνουμε cyber sex?
-τι sex???
-άστο τίποτα
πηγαίνει σέ έναν φοιτητή μηχανολογιας .
-θες να κάνουμε cyber sex ?
-τι sex?
-αστο τίποτα
λέει σε έναν φοιτητή πληροφορικής
-θες να κάνουμε cyber sex?
-τι cyber.;;;


 Έρχεται ο άλλος με το στοίχημα στο χέρι μου λέει παίζει η Μίλαν σήμερα, να την παίξω?
Τι να σου πω, άμα σ'ανάβει τόσο...

 Οταν σου πεφτει το κινητο!
-Οχι ρε πουστη μου!!
οταν πεφτει ο φιλος σου!
-Χαχαχαχα επεσε ο μαλακας! Χαχαχαχα

 -Μωρό μου σε λίγο καιρό κλείνουμε 4 χρόνια μαζί! Μου υπόσχεσαι ότι θα με προσέχεις πιο πολύ?
-Γιατί λήγει η εγγύηση?


 -Mωρό μου στο κρεβάτι γίνομαι ταύρος.
-Το καλό θα'τανε να γινόσουνα μαύρος !

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός