Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

28 Φεβρουαρίου 2012

Έπαθα κλινική κατάθλιψη σε μια μέρα.

Την ευθύνη τουλάχιστον κατά το 95% σχετικά με ό,τι συνέβη στην ΙΜΑΚΟ ανέλαβε ο Πέτρος Κωστόπουλος μιλώντας αυτήν τη φορά στο "Πρώτο Θέμα" της Κυριακής."Κατ' αρχήν φταίω εγώ. Γιατί όταν κανείς φτιάχνει επιχείρηση, πρέπει να τη δομεί με τρόπο που ν΄αντέχει σε σκληρές συνθήκες.



Αυτό δεν έγινε στην ΙΜΑΚΟ, γιατί υπήρχε η ευφορία των 90s. Παρασύρθηκα σε δαπάνες που δεν έπρεπε να έχουν γίνει", τόνισε ο Πέτρος Κωστόπουλος, ενώ θυμήθηκε και τη στιγμή που έμαθε ότι "η ΙΜΑΚΟ πάει για φούντο" όπως τόνισε. "Ήταν στα τέλη Φλεβάρη. Τότε το διαπιστώσαμε. Θυμάμαι όταν μου το ανακοίνωσε ο οικονομικός μου διευθυντής, έπαθα ψυχολογικό breakdown. Σε όλη μου τη ζωή δεν ήξερα τι είναι κατάθλιψη. Έπαθα κλινική κατάθλιψη σε μια μέρα. Με έπιασε τρόμος, φόβος για κάθε τηλέφωνο που χτύπαγε, δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι και κρυβόμουν κάτω από τα σκεπάσματα. Δεν μπορούσα ν΄ανέβω σκάλες. Ο εγκέφαλος μου δεν επικοινωνούσε με τα πόδια μου. Η Τζένη έπαθε πλάκα βλέποντας τον άνδρα της μετά από 18 χρόνια γάμου να είναι σαν σκιαγμένο κουνέλι". Στις γνωστές κατηγορίες που του προσάπτονται για το lifestyle που υποστήριξε μέσω των εκδόσεών του απαντά ότι "δεν είμαι εγώ αυτός που αβαντάριζε το Καγιέν, το χρυσό ρολόι και το πρώτο τραπέζι πίστα, πράγματα που τα έχω ξεσκίσει στο κράξιμο" Τέλος, χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του Πέτρου Κωστόπουλου για το hype της Μυκόνου στα μέσα της δεκαετίας του '90. "Στη Μύκονο, μετά το 1995 άρχισαν να πλακώνουν όλοι. Νεοκοσμικοί, νεόπλουτοι, όλα τα νούμερα της χώρας, οι βίζιτες, οι της προσκολλήσεως, και οι καραγκιόζηδες των πλουσίων. Σύμβολο ολονών τους ήταν το πόσο υψηλό λογαριασμό θα πλήρωναν στα εστιατόρια, κι εκεί μάσησα και είμαι απαράδεκτος γι΄αυτό. Γιατί με τα χρόνια η ατμόσφαιρα έγινε εμετική, κι εγώ μέρος του θιάσου".

cosmo.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός