Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

5 Σεπτεμβρίου 2011

Στράτος Τζώρτζογλου: Για μήνες ζούσα με κεριά! Δεν είχα ηλεκτρικό 4 μήνες !


Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τη ζωή του έκανε ο Στράτος Τζώρτζογλου. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλώντας στην εφημερίδα Espresso δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι υπήρξε κάποια εποχή που δεν είχε στο σπίτι του ούτε ρεύμα.




«Υπήρξε περίοδος που δεν είχα για τέσσερις μήνες ηλεκτρικό στο σπίτι μου. Ζούσα με κεριά! Κι όμως δεν αισθανόμουν ότι βίωνα φτώχεια. Όλα είναι στην συνείδησή μας. Μπορείς να έχεις δισεκατομμύρια και στην ουσία να ζεις σαν φτωχός», είπε χαρακτηριστικά.

Οπως είπε στην αρχή ένιωσε παράξενα αλλά το αντιμετώπισε. «Για μένα δεν είναι. Έχω περάσει επί πολλά χρόνια μεγάλη φτώχεια στην οικογένειά μου. Θυμάμαι ότι τρώγαμε επί τρεις εβδομάδες πατάτες τηγανητές, παρ’ όλα αυτά δεν αισθανόμασταν να μας λείπει τίποτα γιατί αγαπιόμασταν. Είμαι συνηθισμένος στην ζωή μου σε τρελές πτήσεις. Είμαι σαράντα έξι χρόνια φτωχός με κάποια διαλείμματα να έχω λίγα περισσότερα χρήματα. Και στις δύο περιπτώσεις φερόμουν με τον ίδιο τρόπο. Δεν άλλαξα» και συνέχισε: «Το ζητούμενο στην ζωή δεν είναι να είσαι ευτυχισμένος, αλλά ισορροπημένος μέσα σου».



www.protothema.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός