Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

14 Αυγούστου 2011

Μελέτη: «Σήμερα θα δικαιωθώ για τα κιλά μου!»

Ευκαιρία να αυτοσαρκαστεί βρήκε η Ελεονώρα Μελέτη. Λίγο τα μποφόρ και οι θυελλώδεις άνεμοι, λίγο τα σχόλια που έχει ακούσει κατά καιρούς για τα κιλά της, δεν ήθελε και πολύ, το πέταξε το «καρφάκι» της:




«Σήμερα θα δικαιωθώ για τα κιλά μου! Θα είμαι απ΄αυτές που δεν θα με παίρνει ο αέρας από την ξαπλώστρα!»




Ακομπλεξάριστη, απάντησε έτσι έμμεσα σε όσους την κατηγορούν ότι έκανε ρετούς σε πρόσφατη της φωτογράφηση για λογαριασμό του περιοδικού Nitro.




Άλλωστε η Ελεονώρα το έχει ξαναδηλώσει και εμείς σας το έχουμε ξαναγράψει: «θεά μπορεί να μην είμαι, αλλά μου τη δίνουν οι δύσπιστοι. Σωματάρα δεν είμαι, αλλά ούτε δουλεύω τον κόσμο και τον εαυτό μου».



















Πηγή:tsekouratoi 

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός