Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

10 Δεκεμβρίου 2013

Στο δημόσιο όποιος δεν κάνει.... πρέπει να απολυθεί..?


Δυστυχώς διαπιστώνω ότι ο κόσμος έχει άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για το δημόσιο τομέα και τον ιδιωτικό τομέα. Λέω ότι ο κόσμος έχει γιατί εγώ πιστεύω όσο εύκολο είναι να απολυθεί...
κανείς από τη δουλειά του στον ιδιωτικό τομέα το ίδιο εύκολο θα πρέπει να μπορεί να είναι και η απόλυση και από το δημόσιο.




Καταρχήν να πω ότι είμαι ιδιωτικός υπάλληλος αν και φαίνεται, αλλιώς δε νομίζω να έθετε κανείς το παρακάτω ερώτημα. Δυστυχώς δεν έχω πάρει απάντηση από κανένα φίλο μου που είναι του δημοσίου.

Ελπίζω να πάρω από εσάς.

Αν έχετε λογιστή ή φοροτεχνικό για τη φορολογική σας δήλωση και δεν κάνει σωστά τη δουλειά του, θα τον κρατήσετε και την επόμενη χρονιά?

Αν πάρετε υδραυλικό ή ηλεκτρολόγο στο σπίτι και δε σας κάνει καλή δουλειά θα τον ξαναφωνάξετε?

Αν απαντάτε ΟΧΙ στις παραπάνω ερωτήσεις τότε γιατί δε δέχεστε τις απολύσεις στο δημόσιο?

Απάντηση: Άλλα μέτρα και άλλα σταθμά μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πληρώνω κάποιον μονίμως (μισθό και αργότερα σύνταξη) ο οποίος δεν μου κάνει σωστή δουλειά?

 Και δεν μπορώ να φανταστώ ότι ο τρόπος εισαγωγής στη δουλειά (μέσο, βύσμα, εξετάσεις ΑΣΕΠ) έχει καμία σημασία. 
Αν δεν κάνει σωστά τη δουλειά απλά δε μου κάνει και όχι θα τον κρατήσω και θα τον πάω αλλού.
 Δηλαδή τον φεσώθηκα?
















Πηγή...tro-ma-ktiko.

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός