Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

12 Σεπτεμβρίου 2011

"Εζέλ" Είναι πιο σεμνός και προσιτός από τους άλλους σταρ των τουρκικών σίριαλ!


Ο «Ονούρ», ο «Κενάν», ο «Μεχμέτ» ήταν πολύ πιο εύκολο να «περάσουν» στο τηλεοπτικό κοινό και δη το γυναικείο. Έκανε φιλότιμες προσπάθειες κι ο ΑΝΤ1 που τον Χαλίτ Εργκέντζ και τον Μπουράκ Χακί τους «κουβάλησε» για… τουρνέ στην Ελλάδα,οπότε τα... σκληρά αγόρια απ’ την Τουρκία, κάπως… καθιερώθηκαν. Ο «Εζέλ», όμως, δυσκολεύτηκε.




Ήταν το τρίτο τουρκικό σίριαλ που έφερνε το κανάλι του Αμαρουσίου μέσα σε λίγους μήνες και ο πρωταγωνιστής – αν και μοντέλο περιωπής στη χώρα του – εδώ είχε να συγκριθεί με τον… «πασά» Χαλίτ και τον «καλλονό» Μπουράκ. «Απέναντι» στον Alpha, είχε να αντιμετωπίσει το «Αγιάζι του Έρωτα» και τα ζόρια της «Μενεξέ», οπότε το θέμα «τουρκικά σίριαλ», έμοιαζε να έχει κορεστεί.

Κι όμως. Ο Τούρκος «Μοντέ Κρίστο» μετά το «μούδιασμα» των πρώτων εβδομάδων – και αναφορικά με τα νούμερα τηλεθέασης – άρχισε να συγκινεί τους τηλεθεατές με τα βάσανα του, εντός και εκτός φυλακής. Στη γείτονα πάλι, ο Κενάν Ιμιρζαλίογλου, θεωρείται πιο… προσιτός από τους άλλους σταρ των τηλεσειρών.

Μιλάει για όλα, δεν διστάζει να πάει για ρεπορτάζ αγοράς μαζί με δημοσιογράφους παρουσία κάμερας, δεν θεωρεί και σπουδαίο πράγμα το ότι υπήρξε επιτυχημένο μοντέλο και κυρίως δεν ξεχνά την καταγωγή του (σ.σ.: κατάγεται από το χωριό Μπάλα, λίγο έξω από την Άγκυρα).

Από συνεντεύξεις του στα περισσότερα τουρκικά Μέσα το golema.gr «ξεδιαλέγει» ατάκες του Τούρκου ηθοποιού που τον διαφοροποιούν από το «μπλαζέ» ύφος των συναδέλφων του πρωταγωνιστών του τουρκικού τηλεοπτικού σύμπαντος.

«Η μητέρα μου κοκκινίζει στην ιδέα ότι είμαι ηθοποιός. Λέει “ο γιος μου ο τρελός”. Ειδικά όταν κάποια σκηνή απαιτεί να παίξω τον… τρελό».

«Ο Εζέλ είναι ακριβοδίκαιος, εγώ δεν είμαι. Εκείνος έχει κρατήσει την καρδιά του καθαρή και η λογική του τον βοηθάει να δει καθαρά τον κόσμο…»

«Με την Τσανσού (τη συμπρωταγωνίστρια του) είμαστε οι καλύτεροι φίλοι εδώ και χρόνια, οπότε αγνοώ τα κουτσομπολιά των τουρκικών εντύπων περί δεσμού, μεγάλου έρωτα και όσα θέλουν να διαβάζουν όσοι δεν έχουν δουλειά να κάνουν».

«Είμαι 36 χρονών. Σ’ αυτή την ηλικία θεωρείται ότι ένας άντρας έχει κάνει τη μισή διαδρομή του… κύκλου της ζωής. Στη βιομηχανία του θεάματος είμαι 12 χρόνια. Έχω δει πολλά, αλλά σίγουρα θα δω κι άλλα. Πως βλέπω τη ζωή μου σε 20 χρόνια από τώρα; Με παιδιά, με οικογένεια, μ’ έναν δικό μου κήπο να φροντίζω. Αυτό θα ήθελα για ‘μένα».

«Προσπαθώ να ζω μακριά από τα lifestyle περιοδικά και τα φώτα της δημοσιότητας. Με εκνευρίζει που σε κάποιες περιπτώσεις θέλουν να πάρουν τον έλεγχο της ζωής μου. Εγώ μεγάλωσα σε χωριό και έχω όρια! Θέλω να ελέγχω πόσο δυνατά πατάνε τα πόδια μου στη γη».

«Αποφεύγω να διαβάζω πράγματα που γράφονται για ‘μένα στο διαδίκτυο. Είναι σημαντικό να κρατάω την ψυχή μου ήρεμη και ικανοποιημένη. Ίσως γιατί κάποια μέρα θα κάνω πράγματα τελείως διαφορετικά από αυτά που κάνω σήμερα».

«Για ‘μένα ο έρωτας είναι η κατάσταση εκείνη στην οποία τα πόδια σου δεν πατάνε στη γη. Η καρδιά μου είναι άδεια τώρα, αλλά θέλω να ερωτευτώ. Πιστεύω στις εκπλήξεις που φέρνει η κάθε ώρα, το επόμενο λεπτό…».

«Δεν ακολουθώ πιστά τη μόδα. Σχεδόν ντύνομαι απλώς για να μην κυκλοφορώ γυμνός. Άλλωστε το σώμα μου δεν είναι «εύκολο» για όλα τα trends»


www.golema.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός