Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

17 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΤΗ ΠΑΛΕΥΩ!! ΤΑ ΜΠΙΜΠΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ !!!!

 ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΑ !!!!!
Ακόμα δε γεννήθηκα " να σας ζήσει" είπαν στους γονείς μου οι νοσοκόμες για να πάρουν το πουρμπουάρ. Καθώς με πήγαιναν στον θάλαμο λέει η μια στην άλλη, που να ξέρει αυτό το μωρό σε τη χώρα γεννήθηκε και ότι ήδη χρωστάει γύρω στις 40.000 ευρώ!!! 

Μόλις το άκουσα τρελάθηκα,μου έδωσε αυτό το χάρισμα ο Θεός να καταλαβαίνω τι λένε οι μεγάλοι χωρίς όμως να μπορώ να μιλήσω!
Χάρισμα.... μα τι λέω σε αυτή τη χώρα είναι μάλλον μειονέκτημα .Τώρα έχω μεγαλώσει είμαι 10 μηνών αλλά ήδη έχω κάνει τις πρώτες ρυτίδες. Ο παιδίατρος δεν μπορεί να το εξηγήσει από που προέρχεται απλώς κατάλαβε πως έχω ένα ανεξήγητο άγχος. O πατέρας μου  του είπε "τι χρωστάω γιατρέ "?
Αυτός του απάντησε "60 χωρίς απόδειξη" και "80 με θέλεις?".Όχι όχι είπε ο μπαμπάς μου και εκείνη τη στιγμή έκανα ουφ... και κατάλαβε ότι έχω άγχος .Πως να μην έχω αφού μόλις γεννήθηκα ,η μαμά μου έχασε την δουλειά της εξαιτίας μου. Γιατί έτσι είναι στην "Ελλαδίτσα" μας! Της είχαν εξηγηθεί από την πρώτη στιγμή ! Μένεις έγκυος???? παραιτήστε !!!
Και άντε..Πάλι καλά το αφεντικό της, της έκανε την χάρη να δουλέψει μέχρι να με γεννήσει καλός άνθρωπος!!!!!
Τώρα δουλεύει μόνο ο μπαμπάς μου άλλα δεν ξέρω γιατί δεν τον βλέπω? Φεύγει πολύ πρωί και έρχεται το βράδυ. Με αγαπάει αλλά είναι πολύ κουρασμένος και πολλές φορές ενώ με έχει αγκαλιά και βλέπει τις ειδήσεις ,μόλις τις ακούει νευριάζει και βρίζει άσχημα και λέει στη μαμά μου ακούς επειδή κάποιοι κάνανε λαθρεμπόριο καυσίμων και έχανε το κράτος πολλά λεφτά , δεν μπορούν δεν θέλουν να τους πιάσουν  γιαυτό θα πληρώσουμε εμείς.
 Άκουσε πως εδώ και καιρό βρήκαν αυτούς που έχουν πισίνες από τον δορυφόρο και τώρα την πάτησαν!! Επίσης και κάτι γιατρούς του Κολωνακίου (έτσι τους λένε),και κάποιους που έχουν πολλά λεφτά στην Ελβετία, και χιλιάδες που παίρνουν σύνταξη ενώ έχουν πεθάνει, αλλά ακόμη περιμένουμε να τιμωρηθούν θα είναι  φοβερή η τιμωρία για αυτό αργούν ..!

 Το άλλο τώρα πια με τους Τούρκους είμαστε πολύ  φίλοι ,και δεν χρειάζεται να κάνουμε αναχαιτίσεις. Επειδή έχουμε τους καλύτερους πιλότους  οι φίλοι μας θυμώνουν ...! Επίσης μου είπε ο μπαμπάς, πως εκεί στην Θράκη τα βιβλία που στέλνουν οι φίλοι μας έρχονται πιο γρήγορα από ότι τα δικά μας μάλλον θα τρέχουν πιο πολύ φαίνεται τα φορτηγά τους.
Εκτός από όλα τα άλλα έμαθε και βρίζει στα τούρκικα λέει συχνά  γ@μώ το χαράτσι τους..!
Επίσης οι πολιτικοί όταν δήλωσαν το έσχες, γιατί αυτοί λέει ο μπαμπάς δεν έχουν αυτό που βάζουν εμάς το πόθεν. Τα πήγαν όλοι τέλεια στα οικονομικά του σπιτιού τους και βέβαια αφού έχουν σπουδάσει στα καλύτερα κολέγια του κόσμου.
Αλλά τότε γιατί πήγαν κατά διαόλου στα οικονομικά την  χώρα μας ?
Επίσης όταν ο μπαμπάς μου φτάσει στα 65, πρώτα ο Θεός, πρέπει να πληρώσει κάποια λεφτά αρκετά για ένσημα γιατί πήγε στρατιώτης και υπηρέτησε την πατρίδα δεν δούλευε όπως ένας φίλος του, που δεν πήγε στον στρατό γιατί έκανε θέατρο  για πλάκα πως είναι τρελός.
Όταν μεγαλώσω και εγώ θα πάω στρατιώτης εμένα μου αρέσουν τα υποβρύχια,αλλά ο μπαμπάς λέει ότι αυτά  γέρνουν
 ...Ε να πάω..? 
 Μάλλον δεν θα τα πληρώσαμε φαίνεται μας τα έκαναν δώρο ...!

 Πόσο πολύ θα ήθελα να είχα γεννηθεί στην αρχαία Ελλάδα. Τότε  οι Έλληνες έφτιαχναν Παρθενώνες όταν άλλοι λαοί ζούσαν ακόμη σε σπηλιές ..!

 ΟΥΦ...άντε γεια είμαι δυστυχισμένο καλύτερα να μην ήξερα τίποτα. Εσείς μην μιλάτε νωρίς στα παιδιά σας. Αφήστε τα να χαρούν λίγο παραπάνω την ξεγνοιασιά τους...!





      Γιώργος Σκάρπας...

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός