Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

7 Ιανουαρίου 2011

Γεωργούλης | «Έχω κλάψει σαν το κουτάβι στα σκαλοπάτια γυναίκας»

Ο Αλέξης Γεωργούλης δεν ξέρει τι είναι ομορφιά, καθώς κατά την άποψη του πρόκειται για κάτι πολύ υποκειμενικό: «έχω υπάρξει με γυναίκες που είχαν το σχήμα της πολύ όμορφης, απ΄αυτές που αποθεώνονται, και μετά από λίγο δεν μου έλεγαν τίποτα και έβλεπα την ασχήμια στην ουσία της, μέσα από την πλήξη, το ανούσιο, τον ναρκισσισμό». 
 Στη ζωή του, όπως εξομολογείται στο περιοδικό «Down Town», όχι μόνο έχει γευτεί τον έρωτα αλλά έχει πέσει και αυτό που λέμε “στα πατώματα” και συγκεκριμένα στα… σκαλοπάτια για μια γυναίκα: « Τα έχω κάνει όλα. Έχω κλάψει σαν το κουτάβι, έχω παρακαλέσει έξω από το παράθυρο της, στα σκαλοπάτια της, μέσα στην άγρια νύχτα. Όχι μια. Πολλές φορές».

Η μεγαλύτερη περίοδος που έχει μείνει μόνος του είναι τώρα που βρίσκεται στην Αμερική: «όσο ήμουν στην Ελλάδα, ήμουν πάντα σε σχέσεις. Ένιωθα μισός αν έμενα μόνος έστω και για λίγο. Στην Αμερική, βρέθηκα μόνος, κοίταξα ποιος είμαι. Τώρα στην Αμερική, γνωρίζω εμένα και γράφω. Γράφω πολύ».

Στην Αμερική, μένει σε ένα σπίτι που νοικιάζει για 1.300 δολάρια το μήνα: «όχι τίποτα σπουδαίο, αλλά με τρομερή θέα σε όλο το Λος Άντζελες. Είναι σε έναν ήσυχο δρόμο με μονοκατοικίες». Την Ελλάδα μπορεί να τη νοσταλγεί –ειδικά τα καλοκαίρια- αλλά έχοντας για παρέα διάσημους φίλους όπως τον Τομ Χάνκς, τη Νία Βαρντάλος και τη Ρίτα Γουίλσον, «μια χαρά είναι η ζωή μου εκεί».

Δεν θεωρεί τον εαυτό του «τυχοδιώκτη», ενώ παραδέχεται ότι δεν του αρέσει πάντα που είναι ο “Αλέξης Γεωργούλης”, αλλά ζει μ’ αυτό: «Βυθίζομαι σε κάτι θάλασσες μηδενιστικές, δεν μου αρέσει τίποτα, πιάνω πάτο και δεν έχω άλλα περιθώρια παρά να δώσω ώθηση και να ξαναφύγω προς τα πάνω».

Όσο για το αν σκέφτεται να κάνει παιδιά; «Πριν από λίγο καιρό ήθελα με τρέλα. Ήταν ο στόχος μου. Τώρα με την Αμερική ο στόχος άλλαξε. Θα αφοσιωνόμουν σε ένα παιδί και μπορεί να τα παρατούσα όλα. Άρα θα συμβεί κάπου στο μέλλον νομίζω».


πηγή: www.star.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός