Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

4 Ιουνίου 2011

Υγραεριοκίνηση : Τα ξέρετε όλα πριν προχωρήσετε στην μετατροπή !

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΕΔΩ!!!

Προσοχή να έχει άδεια Ν.1575/1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου, αυτός που θα κάνει την τοποθέτηση!! Πολλοί όρμηξαν γιατί έχει ψωμί λένε πως έχουν άδεια ζητήστε να την δείτε!!

Μια μέρα είναι αρκετή για την τοποθέτηση αλλά κάνουν δυο για να δικαιολογήσουν το ακριβό κόστος! Οι μετατροπές αυτές κοστίζουν από περίπου από 800 έως 2.500 ευρώ, ανάλογα και με τον τύπο του κινητήρα (4κύλινδρος, 6κύλινδρος, κ.λπ.).
Στην Βουλγαρία το κόστος είναι 300 έως 550 ευρώ αλλά δεν περνάς ΚΤΕΟ λόγω μη ύπαρξης η αναγνώρισης των χαρτιών !
Το αμάξι καίει 10% έως 15% επιπλέον σε λίτρα υγραερίου, η ζωή του κινητήρα μικραίνει γύρω 10% έως15% με πρώτο θύμα τις βαλβίδες .
Ο λόγος είναι ότι δεν λιπαίνονται η καύση είναι ξερή και η θερμοκρασια πιο υψηλή, κάποιοι βάζουν λαδιέρα που δεν ξέρουμε την αποτελεσματικότητα της και άκουσα οτι απαγορεύεται !!
O χώρος αποσκευών έχει έναν θερμοσίφωνα ή στην καλύτερη περίπτωση μπαίνει στο χώρο της ρεζέρβας οπότε περισσεύει η ρόδα που μάλλον την καταργείς.
Η δεξαμενή έχει χωρητικότητα 20%λιγότερη για λόγους ασφαλείας και από τον νόμο πρέπει να αλλαχθεί σε 10 χρόνια με καινούργια!
Φυσικά και συμφέρει για κάποιον που κάνει πάνω από 20.000 χιλ. τον χρόνο και κάνει απόσβεση του κόστους περίπου σε ένα χρόνο. Εφόσον παραμένει η τιμή στο μισό της βενζίνης!
Για έναν οδηγό που οδηγεί νορμάλ μέχρι 4000 στροφές πιστεύω δεν θα έχει ιδιαίτερο πρόβλημα ο κινητήρας του.,Είναι πολύ πιο οικολογικό και έχει περισσότερα οκτάνια (110) από την βενζίνη το τράβηγμα είναι το ίδιο ίσως και καλύτερο μοναδική παρέμβαση προς τον κινητήρα είναι ότι γίνονται τρύπες στην πολλαπλή!
Οι περισσότεροι δίνουν εγγύηση 2 ετών στα εξαρτήματα που τοποθετήθηκαν!
Υγραεριοκίνηση :: Νομοθεσία
Η νομοθεσία στην Ελλάδα σχετικά με την υγραεριοκίνηση διαμορφώνεται ως εξής: Σύμφωνα με το άρθρο 45 του Ν.2773/99(Φ.Ε.Κ. Α’286/22.12.1999) και την Υ.Α.18586/698/29.3.2000 επιτρέπεται στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση όλων ανεξαιρέτως των οχημάτων. Όλα τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και να διαθέτουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά. Το συνεργείο στο οποίο θα γίνει η διασκευή πρέπει να είναι αμιγώς συνεργείο συντήρησης και επισκευής και τοποθέτησης συσκευών αερίου στα οχήματα. Ο επιβλέπων μηχανικός του συνεργείου θα πρέπει να έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Ν.1575/1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου.

Υ.Γ
Παρακαλώ δεν είμαι ειδικός πιστεύω να βοήθησα εάν κάπου κάνω λάθος περιμένω σχόλια σας ευχαριστώ!

Giorgio...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια ξερει μηπως καποιος αν ειναι αληθεια οτι τα γιαπωνεζικα εχουν προβλημα με το αεριο και δεν κανει να βαλουμε γιατι θα παθει ζημια;

Ανώνυμος είπε...

Mono orismena montela opos to Nissan kaskai ean o texnitis einai sobaros prepei na dei ton katalogo kai na soy pei na min baleis aerio!!!

Ανώνυμος είπε...

mipos jerei kapoios poias genias einai kalitero 4- 5-kai ti diafores exoyn?

Ανώνυμος είπε...

5ης ειναι οταν το αεριο φθανει στο χωρο καυσης του κινητηρα σε υγρη μορφη και ειναι νεο συστημα.Ενω 4ης ειναι οταν πηγαινει μπροστα στον κινητηρα σε αερια μορφη και εχει το κιτ πνευμονα το πιο παλιο αλλα και δοκιμασμενο συστημα!

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός