Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Φωτογραφίες από τα «κρεμαστά» μοναστήρια του κόσμου, ανάμεσά τους και τα Μετέωρα Όταν θέλει κάποιος να προσευχηθεί βοηθά να βρει ένα μ...
-
Γιατί ο έρωτας είναι... παντού Δεν είναι τα μάτια σας που κάνουν... καρδούλες επειδή είναι σήμερα η γιορτή του έρωτα! Όπως φαίνεται κα...
-
ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΚΟΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ LIVE...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΦΩΝΕΣ .!
-
Ακολουθώντας τέσσερις απλές αλλά εξαιρετικά χρήσιμες οδηγίες, μπορείτε μόνοι σας να διατηρήσετε την ομαλή λειτουργία του υπολογιστή σας ...
-
Eδώ και καιρό η ιστοσελίδα Ars technica είχε αποκαλύψει πως οι φωτογραφίες που διαγράφουμε από το προφίλ μας στο Facebook δεν σβήνονται ορ...
-
Παραιτήθηκε σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο συνιδρυτής της Yahoo, Jerry Yang. Ο Jerry Yang είχε προχωρήσει στην ίδρυση της Yahoo μαζί ...
-
Όταν οι αρχιτέκτονες έχουν κέφια δημιουργούν κτίρια αριστουργήματα. Πάρε μια γεύση…
-
Τη λίστα με τις πενήντα πιο ισχυρές γυναίκες έδωσε στη δημοσιότητα το Celebuzz, όπως ψηφίστηκαν από τους οπαδούς των social media. Στην ...
Blog Archive
- 2017 (5)
- 2016 (33)
-
2015
(134)
- Δεκεμβρίου(7)
- Οκτωβρίου(3)
- Σεπτεμβρίου(7)
- Αυγούστου(5)
- Ιουλίου(1)
- Ιουνίου(9)
- Μαΐου(16)
- Απριλίου(15)
- Μαρτίου(22)
-
Φεβρουαρίου(20)
- Πώς σου την πέφτουν και πώς σε χωρίζουν τα ζώδια !
- Έχω αναμμένο καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;
- ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ-Δεν μπορεί αυτή να είναι κόρη του!!!!!!!!!
- Διώξτε το λίπος από την κοιλιά
- Aνέκδοτο | Ο Κωστίκας με τον Γιωρίκα.
- Αν είσαι τεμπέλης πρέπει να γνωρίζεις αυτόν τον δ...
- Xέστης ο Τούρκος Πτέραρχος Akın Öztürk …Σήκωσε 16 ...
- Oι 14 λειτουργίες των ακουστικών ενός iPhone που π...
- Επιστολή Μητέρας για τα κρυφά και φανερά μηνύματα ...
- ''The Voice 2.''Δείτε όλα τα τραγούδια απο το πρώτ...
- Μεγάλη μέρα ξημερώνει αύριο για τη γαλλική αμυντικ...
- Γιατι τόση υστερία με το 50 Αποχρώσεις του Γκρι..?...
- ΑΠΟΘΕΩΣΗ BUZZFEED… 25 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ (ΜΗΝ) ΕΠΙΣΚΕΦΤΕ...
- Γιατί οι γυναίκες αγαπούν τους άντρες με κοιλίτσα ...
- 10+1 "άκυροι" λόγοι που μπορεί να σου προκαλέσουν ...
- Ο ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ.! (...
- Βλάβη στο σύστημα ελέγχου πτήσης ή στα χειριστήρια...
- Γυναίκες: 4 αλήθειες και 1 επισήμανση
- Καθηγητής Κ. Τοκμακίδης:Το χρέος 10 αναπάντητα ερω...
- Υπάρχει Παράδεισος στη γη; ΝΑΙ! Δείτε τον...
- Ιανουαρίου(29)
- 2014 (406)
- 2013 (498)
- 2012 (1379)
- 2011 (2053)
- 2010 (567)
Γίνε αναγνώστης μας!
4 Φεβρουαρίου 2015
Βλάβη στο σύστημα ελέγχου πτήσης ή στα χειριστήρια του F-16 η αιτία της συντριβής ;
11:25 μ.μ. | Αναρτήθηκε από
Giorgio |
Επεξεργασία ανάρτησης
Δεν ήταν πρόβλημα στον κινητήρα η αστοχία που προκάλεσε τη συντριβή του διθέσιου μαχητικού κατά το TLP 2015 , αλλά βλάβη στο σύστημα ελέγχου του F-16 -
«Απ” όλες τις μέχρι τώρα ενδείξεις φαίνεται ότι η συντριβή του F-16 δεν προκλήθηκε από πρόβλημα στον κινητήρα.
Επικεντρωνόμαστε στο σύστημα ελέγχου» αναφέρει αξιωματικός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας για το πολύνεκρο δυστύχημα που σημειώθηκε τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους έντεκα Έλληνες και Γάλλοι πιλότοι, μεταξύ των δύο οι χειριστές του μαχητικού Παναγιώτης Λάσκαρης και Αθανάσιος Ζάγκας.
Σε δημοσίευμά της και η ισπανική «El Pais» αναφέρει ότι το ελληνικό μαχητικό παρουσίασε βλάβη στο σύστημα ελέγχου. Στο δημοσίευμα δεν προσδιορίζεται αν η αστοχία παρουσιάστηκε στο σύστημα ελέγχου πτήσης ή στο χειριστήριο του F-16.
«Πηγές σχετικές με την έρευνα ανέφεραν ότι ακόμη και αν ο μοναδικός κινητήρας του μαχητικού παρουσίασε βλάβη κατά την απογείωση, το διθέσιο F-16 θα έπρεπε να συνεχίσει την πορεία του σε ευθεία γραμμή και το πλήρωμα θα μπορούσε να ελέγξει το σημείο συντριβής», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο ισπανικό δημοσίευμα.
Το διθέσιο ελληνικό F-16 Block 50, ένα από τα τέσσερα ελληνικά μαχητικά που μεταστάθμευαν στην αεροπορική βάση Lol Llanos στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας, συμμετέχοντας στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2015 του Tactical Leadership Programme (TLP), είχε μόλις εντολή για απογείωση. Ηταν 16:40, ώρα Ελλάδος, της 26ης Ιανουαρίου.
Κατά τη διάρκεια της απογείωσης, της πιο δύσκολης φάσης στην πτήση, και μόλις το ελληνικό F-16 είχε «ξεκολλήσει» από το διάδρομο αποπροσγείωσης, για κάποιο άγνωστο λόγο το ελληνικό μαχητικό αεροσκάφος έφυγε προς τα δεξιά και συνετρίβη στην πίστα της αεροπορικής βάσης.
Όμως, το ελληνικό μαχητικό πραγματοποίησε απότομη στροφή 45 μοιρών δεξιά και κατευθύνθηκε προς το hangar -πρόκειται για το υπόστεγο όπου βρίσκονταν γαλλικά και ιταλικά μαχητικά αεροσκάφη γεμάτα με καύσιμα που περίμεναν εντολή για να ξεκινήσουν τη διαδικασία απογείωσης.
Αμέσως μετά τη συντριβή του, δεδομένου ότι βρισκόταν στη φάση της απογείωσης και κινούνταν με τη μέγιστη ταχύτητα, το F-16 μετατράπηκε σε μια πύρινη μπάλα που παρέσυρε τουλάχιστον άλλα πέντε γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη που ήταν έτοιμα να απογειωθούν για να λάβουν μέρος στην άσκηση και συνέχιζε τη φονική πτήση του χτυπώντας πάνω σε ελικόπτερα που βρίσκονταν σταθμευμένα στην πίστα της βάσης Los Llanos.
Από το πρωτοφανές δυστύχημα, εκτός από τους δύο έμπειρους Έλληνες πιλότους, έχασαν τη ζωή τους ακόμη εννέα Γάλλοι αεροπόροι, κάποιοι εκ των οποίων βρίσκονταν μέσα στα μαχητικά τους έτοιμοι για απογείωση και δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν όταν το φλεγόμενο F-16 Block 50 έπεσε πάνω τους…
«Και οι δύο Έλληνες ιπτάμενοι εκτινάχθηκαν πριν τη σύγκρουση, αλλά επειδή το αεροσκάφος είχε πάρει πλάγια κλίση προσέκρουσαν στο έδαφος και οι σωροί τους βρέθηκαν πλησίον του υποστέγου (πίστας)», σημειώνεται στο δημοσίευμα. Οι Έλληνες πιλότοι τράβηξαν το λεγόμενο eject, όμως το χαμηλο ύψος και κυρίως η κλίση του μαχητικού είχαν καταδικάσει το εγχείρημά τους σε αποτυχία.
Τα μαύρα κουτιά που βρίσκονται κάτω από τα καθίσματα και ο καταγραφέας στοιχείων πτήσης έχουν σταλεί στις εγκαταστάσεις της Lockheed Martin στις Ηνωμένες Πολιτείες για ανάλυση, προκειμένου να προχωρήσει η ανασύνθεση των τελευταίων δευτερολέπτων της πτήσης που κατέληξε σε πολύνεκρη τραγωδία.
Τα αποτελέσματα από την ανάλυση, που θα κάνουν οι Αμερικανοί εμπειρογνώμονες, θα αποσταλούν ταυτοχρόνως στην Ελλάδα και στη Γαλλία, δεδομένης της πίεσης που υπάρχει για να εντοπιστεί η ατία της τραγωδίας που από τη γαλλική πλευρά χαρακτηρίστηκε ως το χειρότερο δυστύχημα που έχει γίνει κατά τη διάρκεια ασκήσεων.
«Επικεντρωνόμαστε στο σύστημα ελέγχου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να ήταν βλάβη σε κάποιον αισθητήρα» λέει στο protothema.gr αξιωματικός του ΓΕΑ με γνώση των πρώτων στοιχείων που προέκυψαν από τη μέχρι τώρα έρευνα.
«Ήταν βίαιο αυτό που συνέβη ή ήταν βίαιη αντίδραση;» είναι ακόμη ένα ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι η αρχική εκτίμηση για το αίτιο της τραγωδίας ήταν ότι το F-16 συνετρίβη ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά την απογείωσή του από αιφνίδια βλάβη στα πηδάλια, τα οποία εκτιμήθηκε ότι είχαν μπλοκάρει. Τελικώς, όμως, προέκυψε ότι τα πηδάλια βρέθηκαν σε όρθια θέση.
Πηγή...veteranos.gr
«Απ” όλες τις μέχρι τώρα ενδείξεις φαίνεται ότι η συντριβή του F-16 δεν προκλήθηκε από πρόβλημα στον κινητήρα.
Επικεντρωνόμαστε στο σύστημα ελέγχου» αναφέρει αξιωματικός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας για το πολύνεκρο δυστύχημα που σημειώθηκε τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους έντεκα Έλληνες και Γάλλοι πιλότοι, μεταξύ των δύο οι χειριστές του μαχητικού Παναγιώτης Λάσκαρης και Αθανάσιος Ζάγκας.
Σε δημοσίευμά της και η ισπανική «El Pais» αναφέρει ότι το ελληνικό μαχητικό παρουσίασε βλάβη στο σύστημα ελέγχου. Στο δημοσίευμα δεν προσδιορίζεται αν η αστοχία παρουσιάστηκε στο σύστημα ελέγχου πτήσης ή στο χειριστήριο του F-16.
«Πηγές σχετικές με την έρευνα ανέφεραν ότι ακόμη και αν ο μοναδικός κινητήρας του μαχητικού παρουσίασε βλάβη κατά την απογείωση, το διθέσιο F-16 θα έπρεπε να συνεχίσει την πορεία του σε ευθεία γραμμή και το πλήρωμα θα μπορούσε να ελέγξει το σημείο συντριβής», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο ισπανικό δημοσίευμα.
Το διθέσιο ελληνικό F-16 Block 50, ένα από τα τέσσερα ελληνικά μαχητικά που μεταστάθμευαν στην αεροπορική βάση Lol Llanos στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας, συμμετέχοντας στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2015 του Tactical Leadership Programme (TLP), είχε μόλις εντολή για απογείωση. Ηταν 16:40, ώρα Ελλάδος, της 26ης Ιανουαρίου.
Κατά τη διάρκεια της απογείωσης, της πιο δύσκολης φάσης στην πτήση, και μόλις το ελληνικό F-16 είχε «ξεκολλήσει» από το διάδρομο αποπροσγείωσης, για κάποιο άγνωστο λόγο το ελληνικό μαχητικό αεροσκάφος έφυγε προς τα δεξιά και συνετρίβη στην πίστα της αεροπορικής βάσης.
Όμως, το ελληνικό μαχητικό πραγματοποίησε απότομη στροφή 45 μοιρών δεξιά και κατευθύνθηκε προς το hangar -πρόκειται για το υπόστεγο όπου βρίσκονταν γαλλικά και ιταλικά μαχητικά αεροσκάφη γεμάτα με καύσιμα που περίμεναν εντολή για να ξεκινήσουν τη διαδικασία απογείωσης.
Αμέσως μετά τη συντριβή του, δεδομένου ότι βρισκόταν στη φάση της απογείωσης και κινούνταν με τη μέγιστη ταχύτητα, το F-16 μετατράπηκε σε μια πύρινη μπάλα που παρέσυρε τουλάχιστον άλλα πέντε γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη που ήταν έτοιμα να απογειωθούν για να λάβουν μέρος στην άσκηση και συνέχιζε τη φονική πτήση του χτυπώντας πάνω σε ελικόπτερα που βρίσκονταν σταθμευμένα στην πίστα της βάσης Los Llanos.
Από το πρωτοφανές δυστύχημα, εκτός από τους δύο έμπειρους Έλληνες πιλότους, έχασαν τη ζωή τους ακόμη εννέα Γάλλοι αεροπόροι, κάποιοι εκ των οποίων βρίσκονταν μέσα στα μαχητικά τους έτοιμοι για απογείωση και δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν όταν το φλεγόμενο F-16 Block 50 έπεσε πάνω τους…
«Και οι δύο Έλληνες ιπτάμενοι εκτινάχθηκαν πριν τη σύγκρουση, αλλά επειδή το αεροσκάφος είχε πάρει πλάγια κλίση προσέκρουσαν στο έδαφος και οι σωροί τους βρέθηκαν πλησίον του υποστέγου (πίστας)», σημειώνεται στο δημοσίευμα. Οι Έλληνες πιλότοι τράβηξαν το λεγόμενο eject, όμως το χαμηλο ύψος και κυρίως η κλίση του μαχητικού είχαν καταδικάσει το εγχείρημά τους σε αποτυχία.
Τα μαύρα κουτιά που βρίσκονται κάτω από τα καθίσματα και ο καταγραφέας στοιχείων πτήσης έχουν σταλεί στις εγκαταστάσεις της Lockheed Martin στις Ηνωμένες Πολιτείες για ανάλυση, προκειμένου να προχωρήσει η ανασύνθεση των τελευταίων δευτερολέπτων της πτήσης που κατέληξε σε πολύνεκρη τραγωδία.
Τα αποτελέσματα από την ανάλυση, που θα κάνουν οι Αμερικανοί εμπειρογνώμονες, θα αποσταλούν ταυτοχρόνως στην Ελλάδα και στη Γαλλία, δεδομένης της πίεσης που υπάρχει για να εντοπιστεί η ατία της τραγωδίας που από τη γαλλική πλευρά χαρακτηρίστηκε ως το χειρότερο δυστύχημα που έχει γίνει κατά τη διάρκεια ασκήσεων.
«Επικεντρωνόμαστε στο σύστημα ελέγχου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να ήταν βλάβη σε κάποιον αισθητήρα» λέει στο protothema.gr αξιωματικός του ΓΕΑ με γνώση των πρώτων στοιχείων που προέκυψαν από τη μέχρι τώρα έρευνα.
«Ήταν βίαιο αυτό που συνέβη ή ήταν βίαιη αντίδραση;» είναι ακόμη ένα ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι η αρχική εκτίμηση για το αίτιο της τραγωδίας ήταν ότι το F-16 συνετρίβη ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά την απογείωσή του από αιφνίδια βλάβη στα πηδάλια, τα οποία εκτιμήθηκε ότι είχαν μπλοκάρει. Τελικώς, όμως, προέκυψε ότι τα πηδάλια βρέθηκαν σε όρθια θέση.
Πηγή...veteranos.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
adsense
Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου